REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Otwarto linię kolejową i połączenie z lotniskiem Katowice-Pyrzowiceartykuł
Pokaż artykuł
Otwarto linię kolejową i połączenie z lotniskiem Katowice-Pyrzowice
Efektem zakończonej inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. jest nowa oferta podróży pociągiem do portu lotniczego Katowice Airport. Odbudowana linia kolejowa od 10 grudnia umożliwia kursowanie pociągów na trasie Tarnowskie Góry – Pyrzowice Lotnisko – Zawiercie. Dostęp do pociągów zwiększą nowe przystanki i wygodne stacje. Projekt o wartości 660 mln zł jest współfinansowany z funduszy unijnych.
Pasażerowie na Dolnym Śląsku zyskali w 2023 r. lepszy dostęp do koleiartykuł
Pokaż artykuł
Pasażerowie na Dolnym Śląsku zyskali w 2023 r. lepszy dostęp do kolei
Nowe przystanki Mirków, Legnica Strefa, Świdnica Zawiszów, Boguszów Gorce Dzikowiec oraz reaktywowana do ruchu linia Świdnica-Jedlina Zdrój polepszyły dostępność do kolei w woj. dolnośląskim. Projekty zrealizowane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. za ponad 150 mln złotych ze środków unijnych i budżetowych usilnie poprawiają warunki podróżowania koleją.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie wielkiego głębokowodnego terminalu na terenie Baltic Hub w Gdańsku? [FILMY]
W Gdańsku realizowana jest kolejna wielka inwestycja. Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
[Wrocław] Przedstawiciele Wroclavii nie potwierdzają otwarcia w każdą niedzielęartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Przedstawiciele Wroclavii nie potwierdzają otwarcia w każdą niedzielę
– Ustawa nie precyzuje wielu istotnych kwestii i dotąd ulegała licznym zmianom – tłumaczy Anna Kula,...
Nowe miejsca pracy! Ryanair otwiera drugi hangar Wrocław Aircraft Maintenance Service (WAMS)artykuł
Pokaż artykuł
Nowe miejsca pracy! Ryanair otwiera drugi hangar Wrocław Aircraft Maintenance Service (WAMS)
Ryanair, europejska i polska linia lotnicza nr 1, ogłosiła dziś (14 maja) otwarcie swojego drugiego hangaru we wrocławskim Aircraft Maintenance Service (WAMS), wzmacniając swoje zaangażowanie w przemysł lotniczy w regionie. Łączna kwota inwestycji wynosi 25 milionów euro. Dzięki realizacji tej inwestycji powstało 300 nowych miejsc pracy.
[Kraków] Apartamenty, ul. Rydygiera (etap I i II)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Apartamenty, ul. Rydygiera (etap I i II)
Kraków, Podgórze, Rydygiera
Setki milionów złotych dla Kolei Dolnośląskich. Unijne pieniądze zwiększą możliwości inwestycyjne spółkiartykuł
Pokaż artykuł
Setki milionów złotych dla Kolei Dolnośląskich. Unijne pieniądze zwiększą możliwości inwestycyjne spółki
Znakomita informacja dla wszystkich osób korzystających z usług Kolei Dolnośląskich. Centrum Unijnych Projektów Transportowych dofinansuje tą dolnośląską spółkę kwotą 333,7 miliona złotych. Dzięki temu przed przewoźnikiem otwiera się perspektywa na jeszcze większy rozmach przy prowadzonych inwestycjach.
Głogów, Polkowice i Lubin ma połączyć nowa linia kolejowaartykuł
Pokaż artykuł
Głogów, Polkowice i Lubin ma połączyć nowa linia kolejowa
Samorząd Województwa Dolnośląskiego planuje rozpocząć w 2021 roku przygotowania do realizacji strate...
[Polska] Porty kontenerowe nowym impulsem do rozwoju rynku powierzchni magazynowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Porty kontenerowe nowym impulsem do rozwoju rynku powierzchni magazynowych w Polsce
Konteneryzacja morskiego handlu, wzrost znaczenia polskich portów na europejskiej mapie transportowe...
Linia otwocka: ważne prace przed uruchomieniem jazdy po 4 torachartykuł
Pokaż artykuł
Linia otwocka: ważne prace przed uruchomieniem jazdy po 4 torach
Od 2 grudnia wykonawca prac na linii otwockiej rozpocznie budowę połączenia torów linii 7 i 506. To kluczowe zadanie, które umożliwi sprawne przejazdy po czterech torach od grudniowej korekty. Zaplanowane prace wymagają zmian w organizacji ruchu pociągów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują projekt o wartości 422 mln zł netto. Projekt współfinansowany jest ze środków unijnych POIiŚ.
REKLAMA